Blog

Kennis en inzichten delen

Bekijk blogposts

Alle blogposts

Vier tips voor een betrouwbare doelgroepanalyse

Een goede campagne communiceert effectief. Daarom is een betrouwbare doelgroepanalyse erg belangrijk. In deze blog helpen we jou (en je doelgroep) met 4 tips. ✔

Lees verder

Gedragsbeïnvloeding door middel van campagnes

Veel campagnes berusten op creativiteit. Deze campagnes missen dan het psychologische inzicht om effectief gedragsverandering tot stand te brengen. Zonde! In deze blog nemen we de strategische stappen door om een effectieve campagne te ontwikkelen. ⬇

Lees verder

Checklist voor betere advertenties

Een goede digitale advertentie voldoet aan een aantal criteria: hij valt op, is in een oogopslag te begrijpen en is relevant voor de doelgroep. Hoe maak je een digitale advertentie met impact? Lees hier een aantal van onze gouden tips.

Lees verder

Zo beïnvloed je goed

De 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini uitlegd en voorzien van voorbeelden. Autoriteit, sympathie, wederkerigheid, commitment en consistentie, sociale bewijskracht, schaarste en eenheid. Lees snel verder

Lees verder

Of je RICE lust?

Het doel van je marketing campagne is leads generen. Hoe weet je welke ideeën het beste zijn? Lees het in deze blogpost

Lees verder

Marketing zonder tracking cookies?

Tracking cookies zijn (bijna) verleden tijd. Contextual advertising is de toekomst. Start nu al. ➡

Lees verder

Bespaar tijd en geld met automated video advertising

Als je veel online adverteert is dit dé manier om sneller en goedkoper video’s en animaties te creëren. In deze blog lees je hoe het werkt en waarom merken snel overstappen ➡

Lees verder

Digital advertising met impact

10 Tips voor het maken van impact door digital advertising: lees de handige checklist.

Lees verder

Animatie als marketing tool: 5 redenen

Pak de aandacht, onderscheid jezelf en genereer meer leads! Check de showreel en zie hoe wij onze klanten hierin helpen! 🎥🔥

Lees verder

Wat is jouw probleem? Kom maar op!

Achter elk verzoek, van site tot banner en animatie, zit een probleem. Ofwel een uitdaging waar wij een duurzame digitale oplossing van maken ➡

Lees verder

The rise & fall & rise of display advertising

Over irritante banners, adblockers, barmannen, relevante communicatie, succesvolle display campagnes en full funnel adverteren.

Lees verder