SNS
De mens achter de cijfers
Als je single bent, of een studieschuld hebt, kan je de aanname doen dat een eigen woning, of hypotheek, onmogelijk is. Maar cijfers vertellen niet het hele verhaal. Daarom kijkt SNS altijd naar de mens achter de cijfers. Er kan vaak meer dan je denkt.
SNS zet de norm voor een ander soort bank: Een bank waar de mens achter de cijfers voorop staat. Waar menselijk bankieren de regel is, niet de uitzondering. Daarom zet SNS zich in voor ‘gelijke groeikansen voor iedereen’.
Resultaat
In nauwe samenwerking met SNS, Alfred en Wavemaker heeft Alion de productie verzorgd van de online campagne van ‘De mens achter de cijfers’ van SNS. De campagne had verschillende fasen, elk met een eigen doelen: vergroten van merkbekendheid en overweging en het genereren van leads.
Een prijswinnende campagne die is bekroond met een SAN Accent in de categorie ‘Dienstverlening Financieel’. De felbegeerde SAN Accent is de enige marcom vakprijs van, voor en door Adverteerders. We zijn zo trots als een leeuw met deze erkenning van ons werk!
Ook een prijswinnende campagne?
Meer weten of met ons werken? Neem dan contact op met Niels.