Bij Alion hanteren we een user first principe. Dat betekent dat we pas ontwerpen of ontwikkelen als we weten wat de doelgroep belangrijk vindt. Dat komen we te weten via gebruikersonderzoek. We organiseren dit in-house of digitaal.
Het leuke van testen is dat het eindresultaat er altijd beter van wordt. Een test laat snel zien wat er ‘mis is’ of beter kan.
Uiteraard kost een goed gebruikersonderzoek tijd en dus geld. Maar de investeringen wegen ruim op tegen een ontwikkeltraject dat de verkeerde afslag neemt. Het is uiteindelijk vaak duurder om niet te testen.
Wil je méér halen uit je website of app? Dan kan het de moeite lonen om de usability eens te testen. We doen het graag voor je! Neem contact op, dan bespreken we de mogelijkheden!
Lees ook onze blogpost over usability testing en de case van Feenstra waarin we via een gebruiksonderzoek zeer waardevolle inzichten verkregen.
Neem contact op met onze accountmanagers als je meer wilt weten. Zij helpen je graag!
Neem contact op